Witam wszystkich, mam nadzieje ze znajdzie sie miejsce na portalu i dla mnie pomimo ze mam wersje angielska , niejestem mechanikiem jednakze mam troche wiedzy na temat przerobek silnika wiec moge sie nia podzielic, jestem w trakcie konczenia projektu ktory zaczalem okolo 3 lat temu posiadam b, a w sumie to joz malo co zostalo z oryginalu
Offline
Witamy "anglika" Jeden taki jest w naszym klubie,więc czemu nie maja być dwa.
Pochwal sie na jakim etapie remontu jeste¶ a także sk±d jeste¶.
Offline
Hey, mieszkam w Bristolu, a x jest bardzo zmodyfikowany, zaczynajac od silnika ze skrzynia od fiata punto gt mechanizm zmiany biegow od mgf wraz z linkami, mechanizm wycieraczek od mgf, wydech od mgf, reczny od mgf wraz z linkami, przod tarcze z zaciskami od fiata punto gt gdzie tyl zostal oryginalny od x1/9 z tym ze kupilem lepsze tarcze i klocki, zalozylem tez servo od punto gt z prowadzeniem od forda ka, zawiesznie bede kupowal na dniach a bedzie to AVO GTZ 220, pobawilem sie troche tez w srodku i zamianie odpowiednikow niektorych takich np jak nowe lampy, w srodku przerobilem deske od punto gt wraz z cala nagrzewnica, obnizylem podloge pod siedzenia gdzie zaloze sparco, poniewaz musialem wyciac cale wzmocnienie pod deska bede musial robic nowe, aby zmiescic deske musialem obnizyc polowe tunelu, przedniego bagaznika niebedzie tak samo jak i tylnego ,chociaz zostawilem w przednim miejsce na dach bo to caly urok w tym aucie, jak wiadomo te auta mialy problem z przegrzewaniem sie postanowilem zamontowac chlodnice od forda tranzita z dwoma wiatrakami od peugeota 306 hdi jak narazie niebedzie w ogole wlotu powietrza jak beda komplikacje to dopiero bede kombinowal, niewiem czy wszystko opisalem poniewaz troche tego jest.
Offline
Niebardzo rozumiem sens takich przerobek.Moze powinienes kupic poprostu inny samochod.
Offline
Zepsulem, a niby czemu zepsulem? bo silnik zmienilem? bo deske zmienilem? bo usunalem te paskudne zderzaki? lubie klasyczne auta podoba mi sie bryla tego auta,ale nie dokonca, wiec zostawilem ja prawie w oryginale w innym przypadku zdecydowalbym sie dallara kit, abarath albo i eurosport.
ps. mam drugi samochod a ten jest moja zabawka
Ostatnio edytowany przez WOOCASH (2014-08-01 00:24:46)
Offline
Witaj kolego Emigrancie
Mojego drugiego X-sa kupiłem w Twoich okolicach, tzn. za Bristolem. Mieszkam w West Midlands i mam dwa X-sy. Jednego tylko odpalam od czasu do czasu i wyprowadzam na rundkę dookoła garażu ale drugim jeżdżę. Tydzień temu byli¶my nawet na zlocie angielskiego klubu X1/9 i zrobili¶my cał± band± rundkę po torze Silverstone. Było fajnie. Jak złożysz wszystko do kupy, to może się umówimy na jak±¶ przejażdżkę.
Pozdrawiam,
Lechu
Zapodaj jakie¶ foty Twojego X-sa
Offline
Sporo zostalo jeszcze do zrobienia przy aucie ,ale wydaje mi sie ze poczatek wrzesnia bedzie joz pomalowany, jedynie zostana poprawki i srodek, do do przejazdzki do bardzo chetnie.
Offline
Lechu, "apropos" przejażdżki:
to na urodzinowe 40+2 spotkanie wybierasz się na pokładzie Szacownego Jubilata,
czy wzorem majowego Zlotu w My¶lenicach, przybędziecie
na jakim¶ wyrobie "samochodopodobnym"?
Offline
To jest wlasnie na etapie ustalania. Wybieramy sie po niedzieli do Polski ale bedziemy na miejscu potrzebowali auto czteromiejscowe. Sa dwie opcje, czyli przyjechac X-em i cos wynajac jak bedzie taka potrzeba, albo przyjechac wiekszym. Tak, czy inaczej bedzie to stary, prawdziwy samochod rocznik 1989
Offline