Hurra następny facet który potrafi wklejać zdjęcia. A bryka z okrutną urodą
Offline
Te pięcioramienne zdecydowanie lepsze.
ps.
kiedyś jeździłem na zimówkach 145R13. Auto podskakuje jak ping-pong.
Offline
Jak tak patrzę na te felgi to zaczynam się wstydzić swoich Bertonek w oponą 165/70x13"
Offline
Czeres, widziałem Cie w Kielcach,ale byłem tam tylko chwilke "cywilnym" wozem i nawet nie porozmawialismy.
Ładnie sie prezentuje na tych szerokich felgach i gumach.
Niestety ,mam niemiłe wrazenia z jazdy na oponach 205 Fiatem 128. Na drodze z koleinami bałem sie jechac szybciej niz 80km/h. Ale za wyglad +5
Czy Ty obnizałes zawieszenie?
Offline
Ja chętnie skusił bym się na te z czarnego. A ile żądasz za nie bracie?
Offline
Rzeczywiści masz rację Herbert ładnie się prezentuje ale jazda jest ciężka. Mój x jest naprawdę nisko zawieszony, prześwitu ma jakieś 5,5cm. A do tego jak dodam niskoprofilowe opony… miałem sprzedać te RSL ale tyle na nie czekałem tyle zbierałem że teraz szkoda mi się z nimi rozstawać. Poszerzać błotników nie chcę bo szkoda mi ruszać tej blacharki no i koszt. Więc wpadłem na pewien pomysł podłapany z amerykańskich wyścigówek a jaki mam nadzieję że zobaczycie na zlocie. Powiem tylko że nie przerabiam ekstremalnie zawieszenia a chciał bym wsadzić na przód 195 opony a tył 205 lub 215. Robie to tylko ze względów estetycznych no i muszę przyznać że na szerokich kołach auto budzi respekt. Pamiętacie go z Kielc jak wam się podobał na takich kółkach?
Offline
a propos felg .. Panowie znacie może jakieś fajne,chromowane,kultowe felgi z dużym rantem.. chodzi mi o efekt szerokiego kola
myślę o 15stkach... jeżeli coś fajnego macie to podajcie nazwę lub link .. dzieki wielkie
Offline
http://cultstyle.pl/forum/printview.php … 3d72032fd7
Artur w linku jest kilka ladnych, klasycznych felg. Wg mnie maks na iksa to 14".
Ja caly czas walcze z moimi Revolution, ciezko bedzie je zamontowac. Trudno dostac odpowiednio dlugie sruby z plaska glowka i z fiatowskim gwintem.
A na techno classica byly fajne Revo do sprzedania, mieli tez moje 5-Spoke w cenie 150pare EUR sztuka. Moje dopadlem za tyle samo, ale w PLN
Offline
Jaco ile chcesz za Cromodory z twojego czarnula? Fajnei lezalyby na 124.
Offline
Antek podaj mi długość szpilek jakie potrzebujesz , a o nakretkach pomyslimy.
Offline
marek, dlugosc kanalu na szpilki/sruby w feldze to 35mm - czyli od czola felgi do piasty. Do tego oczywiscie odpowiednia dlugosc gwintu. Potrzebne sa sruby z plaska glowka, bez stozka. W ostatecznosci jak sie wkurze oddam felgi do tokarza, zeby przerobil otwory na normalne, przystosowane do srub stozkowych.
Dzieki za pomoc!
Offline
Z tym przerabianiem otworów to się nie spiesz, jeśli nie chcesz wyrzucić felg na złom. Do zmiany otworów potrzebna jest specjalna maszyna i doświadczony facet. Przerobiłem to na własnej kieszeni. Szukaj szpilek, to jest zdecydowanie łatwiejsze.
Offline
Jakie moge załozyc opony na seryjne fegi z Xsa, mam fegi 5" a nie 4,1/2
Oryginalnie powinny byc 165 x 70 x 13.
Ale czy moge załozyc 185 x 60 x 13 ?
Przy zmianie szerokosci opony powinno sie zmienic jej wysokosc czyli profil zeby opona miała nadal taki sam obwód ze wzgledu na wskazania licznika ,to oczywiste.
Jesli zmienie szerokosc o 2 wymiary ,to i profil powinienem zmiejszyc o 2 wymiary ,czy tak?
Jesli 165 ma profil 70
to 175 powinna miec 65
a 185 profil 60?
Offline
Kalkulator do przeliczania rozmiarow opon:
http://www.opony.com.pl/opony/opony_zamienniki.asp
Offline
No i to jest to
Do tej pory chodziłem do oponiarza i oglądaliśmy tabelę. Dobrze że mam go pod domem. Ale teraz to nawet tyłka nie muszę ruszyć
Offline
Czyli zamienniki sa takie jak napisałem.
Ciekawe tylko jaka jest róznica wskazan szybkosciomierza przy oponie 185x60.
1,6% na róznice srednicy przekłada sie na taki sam bład procentowy?
Offline
Różnica pewnie będzie trudna do zbadania organoleptycznie
Offline