Witam
Kolejny etap za mną.
Silnik, skrzynia, półosie, komputer są już w garażu.
Teraz trzeba powiększyć komorę na wzór protitipo :-)
Pozdrawiam wszystkich.
Obecnie szukam zawieszenia gwintowanego do Xsa jak macie takowe albo wiedze gdzie to pozyskać będę wdzięczny. Oczywiście czytałem już posty na forum na ten temat.
Ostatnio edytowany przez PAWEŁ (2015-08-02 09:21:55)
Offline
Dodam, że auto będzie strojone na EMU, sprzęgło spiek 6 łopatek competition Stage 4. Sprężarka HOLSET HX35 ( ewentualnie wirnik CNC ) .Co do zawiasu to jeszcze szukamy, najprawdopodobniej gwint TEIN SS, reszta na polibuszach.
Ostatnio edytowany przez rademeneswpr (2015-08-02 21:57:14)
Offline
wszystko fajnie ale jedno ale tzn silnik nie fiatowski
Offline
Czekam na efekty, na takim silniku może fajnie to chodzić.
Offline
Krzysiek jeżeli naprawdę robisz taki projekt to już nie mogę się doczekać. Można powiedzieć że będziesz szybszy, bo jak kiedyś zobaczyłem to zdjęcie to od razu pomyślałem ale kozak.
Silnik zacny, ale 400hp to chyba przegięcie... Nie ruszysz tym Panie :-)
Jakieś postępy, jaki plan? Zdradź coś :-)
A ta żółta baza to nie przypadkiem z Warszawy?
Ostatnio edytowany przez And1 (2015-09-05 16:55:39)
Offline
Witam wszystkich.
Tak to auto spod Warszawy. Wciąż nie rezygnuję z 400hp.
Choć jeszcze nie ma się czym chwalić bo pracy przy budzie będzie więcej niż zakładaliśmy pierwotnie.
Trochę lepiej to wszystko wyglądało w momencie zakupu, po dokładniejszych oględzinach przybyło miejsc do spawania.
Ale nowa komora silnika dająca więcej oddechu już się rysuje.
http://pl.tinypic.com/r/synypy/9
Pochwale się jak buda będzie jechała do lakiernika.
Offline
Powodzenia !!!.
Zdejmij jedna te chromowana listwę z nad tylnej szyby,bo ja mozesz uszkodzic w trakcie prac blacharskich a szkoda by było.
Offline
Zatem wygląda na to, że kolejny projekt umarł 🤔
Offline