Witam wszystkich.
Jestem szczęśliwym posiadaczem fiata x1/9 S.ie.
Poszukuję sprawnej chłodnicy.
Proszę o wiadomość.
Pozdrawiam
Piotrek.
Offline
Piotrek
nie szukaj sprawnej tylko poszukaj warsztatu który wymieni ci rdzeń w Twojej. Raz zrobisz i zapomnisz o temacie.
marek
Offline
Piotrek,skąd jesteś? W okolicach Gliwic jest warsztat który dobrze to robi. Ja tam oddałem chłodnice na wymianę rdzenia i jest OK.
Używana ,to zawsze ryzyko ,bo nie wiesz w jakim jest stanie i jak długo "pociągnie"
Ostatnio edytowany przez herBERT (2013-03-11 21:04:49)
Offline
Herbert podaj jakiś kontakt do nich, ja też rozglądam się za jakimś warsztatem, u mnie w okolicy ciężko o taki.
Offline
Mówisz - masz
"Chłodnic-Pol"
44-153 Sośnicowice k/Gliwic
ul.Smolnicka
tel.sklep: 32/238-77-24
warsztat: 32/238-77-33
kom. 607-220-709
kom. 607-758-831
Offline
Dobrzy są. Robili mi nagrzewnicę do X-sa i chłodnicę do 850-ki. W X-sie mam termiczny dach, w 850 nie mogę dogrzać silnika.
Offline
Xsa remontowałem pare dobrych lat temu,wtedy płaciłem za regeneracje cos ok 400zł.
Masz podany telefon,zadzwon i dowiedz sie.
Offline
Tak powiedzieli mi 700zl ale to zrozumiale ceny ida do gory
Offline
Kto zna dokładny rozmiar rdzenia chłodnicy lub ma mozliwosc zmierzenia rdzenia?
Offline
Kilka lat temu byłem zmuszony dorobić nową chłodnicę do mojego xsa. Ponieważ w samochodzie zainstalowana była niewiadomego pochodzenia aluminiowa chłodnica z prowizorycznie dorobionymi mocowaniami wymagane było odtworzenie chłodnicy od nowa. Taką usługę wraz z montażem oraz dorobieniem króćców na dwa włączniki wentylatorów wykonano w Łodzi na ulicy Kilińskiego 145 nr. telefonu 0426743773. Koszt na tamte czasy to ok 500 zł. Mam nadzieję, że pomogłem.
http://www.zumi.pl/1466364,FHU_Grapow_- … firma.html
Ostatnio edytowany przez tadek (2016-03-18 14:18:42)
Offline
W woli odgrzebania wątku tematu chłodnica i jej regeneracja , to właśnie taką przeprowadziłem w herBERT-owej firmie Chłodnic-Pol . koszt 800zł . dla mnie wykonana wzorowo (podgięta szpilka mocowania to wina spedycji) .
Offline
I tu podobnie podbije temat - jestem przed regeneracją chłodnicy, kontaktowałem sie z firmą z Gliwic i są dwie opcje - chłodnica aluminiowa, nie oryginalna. Lub chłodnica oryginalna regenerowana - różnica w cenie znikoma.
Korci mnie aby regenerować starą, bo jestem trochę skrzywiony na punkcie oryginalności a auto do motosportu nie pójdzie (raczej lekkie wycieczki). Natomiast co polecacie?
Drugie pytanie - wielu właścicieli IKSów dokłada dodatkowy wiatrak, czy to faktycznie pomaga? W jakim celu sie to robi?
Gdzie można znaleźć jakąś instrukcję i jaki wiatrak można do tego wykorzystać?
Z góry dzięki za pomoc.
Offline
Regenerowałem chłodnice pod Gliwicami i jestem zadowolony ma ona miejsce na drugi wiatrak wraz z uhwytem a wiatrak pasuje z X taki sam i podłączasz na ręczne sterowanie czli osobny przycisk bo X się grzeją
Offline
Czy pasuje tylko oryginalny wentylator, czy są jakieś zamienniki?
Offline
Ja mam załorzone z x dwa takie same dostaniesz na allegro czesto sie pokazują
Offline
Malwin1 napisał(a):
I tu podobnie podbije temat - jestem przed regeneracją chłodnicy, kontaktowałem sie z firmą z Gliwic i są dwie opcje - chłodnica aluminiowa, nie oryginalna. Lub chłodnica oryginalna regenerowana - różnica w cenie znikoma.
Sugeruję mimo wszystko chłodnicę alu. Rozwiązuje to raz na zawsze problem przegrzewającego się auta, czyli typowej iksowej bolączki. Szkoda maltretować motor.
Offline