Przewody zasilające pompę hamulcową i sprzęgła
: 04 lis 2022, 22:38
Witam.
W sumie jestem tu nowy. Ale, to już trzecie podejście do mojego Xksa, którego właścicielem stałem się 8 lat wcześniej.
Obecnie utknąłem trochę przy hamulcach. Zregenerowałem wszystkie zaciski, linkę ręcznego, dorobiłem z miedzi przewody ciśnieniowe...
I zatrzymałem się na przewodach zasilających pompy. Pierwsze podejście zamontowałem przewody gumowe wykorzystywane do paliwa, po jakimś czasie zauważyłem, że zaczęły się jakby pocić. Z zewnątrz zrobiły się wilgotne od płynu hamulcowego. Ok, wymieniłem więc na przewody z tworzywa też do benzyny. Zaleta taka, że przeźroczyste i widać w nich ewentualne powietrze. Ale te też się pocą Wniosek: oba rodzaje się nie nadają Czy ktoś z was miał podobny problem? I czy udało mu się to ogarnąć i może mi podpowiedzieć co mógłbym tu zastosować?
W sumie jestem tu nowy. Ale, to już trzecie podejście do mojego Xksa, którego właścicielem stałem się 8 lat wcześniej.
Obecnie utknąłem trochę przy hamulcach. Zregenerowałem wszystkie zaciski, linkę ręcznego, dorobiłem z miedzi przewody ciśnieniowe...
I zatrzymałem się na przewodach zasilających pompy. Pierwsze podejście zamontowałem przewody gumowe wykorzystywane do paliwa, po jakimś czasie zauważyłem, że zaczęły się jakby pocić. Z zewnątrz zrobiły się wilgotne od płynu hamulcowego. Ok, wymieniłem więc na przewody z tworzywa też do benzyny. Zaleta taka, że przeźroczyste i widać w nich ewentualne powietrze. Ale te też się pocą Wniosek: oba rodzaje się nie nadają Czy ktoś z was miał podobny problem? I czy udało mu się to ogarnąć i może mi podpowiedzieć co mógłbym tu zastosować?