Lucaso27 pisze: ↑23 lut 2022, 10:39
Gdy już stoi na kołach.... Super robota.
Dzięki. Już z górki, Teraz z każdą przykręconą śrubą widać postępy. Niestety pompa hamulcowa nie trzyma i znowu trzeba się będzie babrać w płynie.
Trochę zyskał na szczelności
Witam!
Przy użyciu zaawansowanego sprzętu oraz znajomości chemii udało się usunąć rudą z ostatniego elementu Xsa
Tym samym Xs jest strefą wolną od rdzy.
Lucaso27 pisze: ↑10 mar 2022, 16:18
Zbiornik wewnątrz czysciutki. Zabezpieczyłeś go jakimś preparatem?
Procedura przetestowana na innych zbiornikach.
1. Gorąca woda z ludwikiem i kamieniami + betoniarka. Kręcił się 4 godziny z wymianą wody w połowie.
2. Kwas fosforowy + betoniarka na 2 godziny.
Po wyschnięciu na powierzchni tworzy się warstwa fosforanów (to te czarne zacieki, zbiornik jeszcze był mokry) która zabezpiecza stal.
Ja użyłem takiego, inne kosmiczne preparaty to to samo tylko w ładnej butelce z wysoką ceną. https://allegro.pl/oferta/odrdzewiacz-5 ... ZDY0ZGI%3D
Lucaso27 pisze: ↑27 mar 2022, 12:16
Lukaa Gratulacje. Widać spory wkład pracy. Teraz możesz delektować się jazdą. Szerokości.
Teraz formalności. Konserwator itd.
W tym tygodniu muszę przewieść pudło do warsztatu na geometrię, jeszcze trochę dłubania, muszę rozebrać licznik bo kontrolki i wskaźniki świrują, prędkościomierz też hałasuje.
Mam pytanie jak chodzą w waszych iksach biegi? U mnie wajcha chodzi bardzo twardo.Jest sztywna nie ma luzów ale trzeba sporej siły do przesunięcia.