Witam chciałbym wam pokazać mój projekt który realizuje już dość długo.
Offline
Z doświadczenia wiem,że z tymi zaciskamii z przodu to przesadziłeś,juz przy seryjnych hamulcach koła sie blokują z powodu małej masy przodu.Tył jak najbardziej OK.
Ostatnio edytowany przez herBERT (2015-02-05 21:53:28)
Offline
No tak ale istnieje coś takiego jak kolektor siły hamowania
Offline
Ale jednak później decyzja padła na silnik 1.8 Turbo 20v
Offline
jugol napisał(a):
No tak ale istnieje coś takiego jak kolektor siły hamowania
Tak sie składa ,ze wiem co to korektor i jakie ma działanie
W takim razie po co tak mocne hamulce,jak chcesz ograniczyc ich siłe korektorem,trochę to bez sensu.
Następna sprawa jaka zauważyłem to skuteczne zmniejszenie przewietrzania komory silnikowej,wiesz przez co?
Ostatnio edytowany przez herBERT (2015-02-05 22:54:35)
Offline
Po to zakładam tarcze 345 mm żeby to jakoś wyglądało w 17 calowej feldze, bo seria to nie bardzo rzuca się w oczy chyba ze z bliska hehe. A jak chodzi o szybę w klapie to nie narzekam na przegrzewanie sie silnika. Na 2 lata użytkowania auta temperatura była w normie
Ostatnio edytowany przez jugol (2015-02-09 22:51:39)
Offline
wszystko trza przemyśleć , zwiększenie mocy auta wiąże się i z hamowaniem .. więc te modyfikacje są konieczne... przy seryjnym samochodzie można sobie pozwolić na to co jest. Przewietrzenie komory w serii i tak jest kiepskie...
"" Następna sprawa jaka zauważyłem to skuteczne zmniejszenie przewietrzania komory silnikowej,wiesz przez co?""
Herbert ) silnik 1800 który tam widzę jest sporo mniejszy od serii x1/9 skrzynia dwa razy mniejsza a i pewnie kolega zastosował od spodu zapewne dyfuzor zbierający powietrze i robiący studzenie komory.... ))
Offline
jackal napisał(a):
"" Następna sprawa jaka zauważyłem to skuteczne zmniejszenie przewietrzania komory silnikowej,wiesz przez co?""
Herbert ) silnik 1800 który tam widzę jest sporo mniejszy od serii x1/9 skrzynia dwa razy mniejsza a i pewnie kolega zastosował od spodu zapewne dyfuzor zbierający powietrze i robiący studzenie komory.... ))
Mozliwe,nie wiem co tam jest zrobione od spodu,ale przepływ powietrza odbywa sie w ten sposób,ze z jednej strony powietrze wpływa ,z drugiej wypływa takie sa założenia.Jeśli będzie powietrze tylko wpływac a nie wypływać ,to zrobi sie korek powietrzny.
Często taki błąd popełniali właściciele maluchów uchylając klape silnika niby dla poprawy chłodzenia.Dawało to odwrotny skutek,bo użebrowanie blach pod silnikiem kierowało powietrze do komory,natomist przez szczeliny w klapie silnika powietrza miało wypływać.Uchylając klape powietrze i od dołu i od góry wpadało do komory a nie było ujscia więc robił sie korek.Efekt był odwrotny do zamierzonego .
Tutaj w Xsie mamy podoby problem.W komorze Xsa na dodatek umieszczona chłodnice oleju i intercooler wiec przewietrzanie musi byc jeszcze lepsze. Zauważcie co zrobiono w Prototipo.Wystawiono komin ponad dach do kierowania powietrza do komory w celu lepszego przewietrzania,poza tym z komory silnika jes pobierane powietrze do zasilania silnika a wiadomo im zimniejsze powietrze tym gęstość wieksza i moc większa.W tym wypadku kolega przekrył sobie komore silnika szybą.Moze to ładnie wygląda ,ale na pewno nie poprawia przewietrzania
Offline
Uklad wydechowy akrapovic
wybierak porsche do 6 biegowej skrzyni
Zawieszenie gwintowane k-sport
Offline
Dlatego zamontowałem intercooler od dołu, żeby mieć więcej miejsca w komorze silnika i przez to mam wiecej słońca w komorze które wpada przez moja super szybke )
Offline
Był plan na zamontowanie lamp z porsche ale jednak zostają oryginalne.
Offline
Wzmocnienie progów metodą BOBA BUDOWNICZEGO
Ostatnio edytowany przez jugol (2016-01-23 23:36:40)
Offline