Witam!
Kwestie związane z rejestracją na żółte tablice są mi znane. Pomału zbliżam się do punktu w którym muszę zdecydować czy rejestruję na białych czy na żółtych.
Proszę o opinie czy warto zarejestrować na żółtych. Wszystkie uciążliwości z tym związane są mi znane.
Nie wiem tylko jak w kwestii normalnego użytkowania a szczególnie wyjazdów za granice.
Przepis wprawdzie mówi że można bez pozwolenia wyjechać zabytkiem poniżej 50 lat i 32000 zł.
A ta wartość nie jest zbyt wysoka i spokojnie X ją przekroczy. Z góry dzięki za wszystkie opinie.
Offline
Witam!
Dziękuję za żywą i intensywną dyskusję. Płacę akcyzę i rejestruję na białych.
Offline
Musisz sie przyzwyczaic do tego forum.Wiekszosc ludzi tutaj glownie czyta posty zato malo kto sie wypowiada.
Offline
Duza zaleta w razie kolizji jest wieksza szansa na rzeczywista wycene naprawy samochodu.Zrobilem zolte tablice na malucha.Musze tez zrobic na Ixsa.
Offline
Witam!
Najbardziej przeraża mnie wizja starcia z polskimi urzędnikami. W ubiegłym tygodniu przerejestrowywałem auto wykupione z leasingu i z racji walki z covidem trwało to 4 dni!
Czy ktoś z Państwa mógłby udostępnić wzór białej karty? Chciałbym się do tego zabrać. Z góry dziękuję.
Offline
Trochę późno, niestety nie logowałem się dawno.
Sam mam na białych swojego iksa, ale sporo dobrego słyszałem o żółtych - szczególnie w razie kolizji, ubezpieczyciel musi zapłacić za pełną renowacje w dobrym zakładzie a nie w sieciówce.
Sprzedaż za granice za zgodą to z tego co słyszałem tylko formalność. Mam drugie auto które będę po remoncie robił na żółtych a także skuter Lambretta już w trakcie formalności na żółte.
Offline
Jak dotrwam do końca to w grę wchodzi tylko rejestracja na żółtych. Powolutku prace idą do przodu, ale myślę że jeszcze w tym sezonie x z powrotem przywita się z asfaltem. (:
Offline