Witam serdecznie,
Piotrek ,28 lat -Dąbrowa Górnicza
chciałbym przedstawić Państwu moją dwukolorową dziecinke
Wersja B 1.5 86KM, w moim posiadaniu od Sierpnia 2016
image hosting sites
image hosting sites
image hosting sites
image hosting sites
Ogólnie stan "B" jest całkiem przyzwoity ale do wiosny jest pare kwestii które musze podpicować m.in:
-wymiana,regeneracja chłodnicy, o ile nie uda mi sie podratować oryginalnej
-ukł hamulcowy,szczególnie tarcze tył
-skorodowane nadkola tył , od wewnątrz
-regeneracja , regulacja gaznika (brzmi całkiem fajnie ale obroty nie sa do końca równe)
Reszta to raczej sprawy stricte wizualne np: obszycie kierowniczki alcantrą,podratowanie tapicerki siedzeń,wykładziny podłogowej itd
Offline
Witamy gorąco nowego kolegę
... Dąbrowa Górnicza?... Dąbrowa Górnicza?... zaraz, zaraz...
No jasne! Te tereny są nam znane.
Polecam koledze odnaleźć kontakt do Ola z Dąbrowy Górniczej. Naszego klubowego kolegi (chwilowo bez X-sa).
Olo to niezaprzeczalnie mechaniczny GURU jeśli chodzi o X1/9. Niejeden miał okazję się o tym przekonać.
P.S.
przy okazji pozdrawiamy Magdę, Tosię i Ola
Offline
Witam,podobaja mi sie takie dwukolore.w realu pewnie jeszcze ładniejszy.
W D.G był jeszcze jeden Xs,ale nie mam kontaktu z jego włascicielem.
A znasz moze warsztat Darka Snopka ? tez miał kiedys xsa,a obecnie remontuje jednego.
Co do Twoich problemów ,to moge Ci poradzic w dwóch sprawach.
Chłodnice regenerowałem w Chłodnic-Polu w Sosnicowicach koło Gliwic,Robia dobrze,wymienili cały rdzen chłodnicy.
Natomiast gazniki najlepiej robi Michał Hetmann z Puiszczykowa k/Poznania.
Z jego usług korzysta nawet Adam z programu Samochód Marzeń.
Gdybys chciał kontakty,to odezwij sie .
Offline
Tak się składa że znam i jednego i drugiego,z tym ze Darka dobrze Ola mniej.Generalnie mój Ojciec miał kiedyś 3 bertony,2 w wersji A i jedną w wersji B a ta która stoi aktualnie u Darka jest właśnie od mojego Taty(przerabiany anglik).W sumie od niego się zaraziłem. Na Dąbrowie było kiedyś sporo ixów ale chłopaki pozakładali rodziny i zmieniły się priorytety.
Zabawa klasykami jest piękna ale potrzeba sporo serca ,wiedzy, doświadczenia i czasu. Dlatego z góry dziękuje za każdą podpowiedz lub sugestie.
Na chwile obecna napewno skontaktuje się z chlodnic-polem i jeśli tylko nie wyskoczą z cenami z kosmosu to tak rozwiąże problem szybkiego nagrzewania silnika.
Pozdrawiam
Offline
Witaj. Co do chłodnic i gaźników to HerBert napisał 100 % prawde . U pana Hetmana niejeden gaźnik regenerowałem ( i to od różnych sprzętów...) i zawsze jest ok. Co do chłodnicy to w połowie 2016 wymieniałem rdzeń w chłodnic-polu i kosztowało mnie to 800,00 zł.
Offline