witam !!
Czy ktoś może mi powiedzieć coś o bertone po nr. vin . Właściwie potrzebny by mi był rok produkcji
*ZBB 128 ASO*07161013*
Pozdrawiam
Offline
Dziwny ten numer,moze to produkcja Bertone,bo jesli to Fiat to powinien sie zaczynac
FIAT128AS............
Offline
Tak to jest produkcja BERTONE wersja angielska i to wszystko co mi o tym aucie wiadomo. Z tego co mi wiadomo BERTONE wychodził od 1982 roku . Czyli musi wyprodukowany po tej dacie . Miałem nadzieję że ktoś wskaże miejsce gdzie mógłbym ten nr. sprawdzić . Zależy mi też naq info jaki był tam montowany silnik , jaki typ . Bo mam problem z tłokami info w poprzednim poscie.
Pozdrawiam
Offline
A próbowałeś w necie na tych stronkach do sprawdzania VIN-u.
Moze idz tym tropem.
Offline
Tak trzeba bedzie zrobić . Czy czytałeś moją prośbę o tłokach może coś poradzisz
Offline
Przy elektryce mógłbym Ci pomóc, w sprawie silnika mógłby Ci cos doradzic Łukasz , na forum lucaso27
Albo napisz do mnie
magi128@wp.pl
Ostatnio edytowany przez herBERT (2016-09-24 18:57:04)
Offline
Cześć Gonzo,
W moim Fiacie z 1982 numer VIN zaczyna się od 128AS1..., a w Bertone z 1989 od ZBB128AS00716...
Oba to angliki. Nie interesowałem się nigdy, co te cyfry dokładanie oznaczają.
Jeśli możesz zapodać jakieś zdjęcia tego anglika, to może po malowaniu , kołach, tapicerce (jeśli są oryginalne) powiem Ci coś więcej. Jeśli zachował się angielski numer rejestracyjny, to też będzie bardzo pomocne, gdyż zawarty jest tam rok produkcji.
Mam gdzieś rozebrany silnik od X-sa, zobaczę czy uchowały się tłoki i jakie są. Wiem, że silniki 1500 występowały z dwoma typami głowic, różniącymi się ilością śrub mocujących. Może miały też różne tłoki.
Mam nadzieję, że choć trochę pomogłem.
Offline
wielkie dzięki za info .
Głowice w obu silnikach są takie same. Powoli dochodzę co i jak z tymi tłokami , ale idzie to opornie.
Mam angielską tablicę rej. teraz jestem w italii wracam w sobotę to wyślę jej nr.
Pozdrawiam
Offline