Forum klubu x1/9

Forum klubu x1/9

  • Nie jesteś zalogowany.
Z przykroscia musze oglosic ze z dniem 16.08.2021 konczymy dzialalnosc po 16 latach, skrypt nie odpowiada juz standardom ani wygladu ani bezpieczenstwa, a jego przepisanie bylo by nieadekwatne do wymaganego czasu, jesli maja Panstwo pytania odnosnie migracji, kopii itd prosze o kontakt pomoc@ehmediagroup.net

#1 2020-03-08 01:12:48

lukaa
Użytkownik

zderzaki seria 1

Witam!
Właśnie ustalam linię odbudowy. Projekt zakłada możliwie jak najbliżej oryginału. Poszukuję kilku informacji których nie udało mi się wygooglać:
1. Czy zderzaki w serii 1 były chromowane (jak w 125p) czy czarne? W necie znalazłem kilka fotek aut z USA ze zderzakami w chromie nie wiem tylko czy nie jest to wtórne.
2. Czarna nakładka na nosek pod zderzakiem. Występowała jako standard czy w specjalnych wersjach?
3. Czy na dźwignię hamulca ręcznego i ssania przychodził jakiś plastik? W necie znalazłem tylko zdjęcia serii 2.
Z góry dzięki za informację.

Offline

 

#2 2020-03-08 20:43:07

Lechu
Użytkownik

Re: zderzaki seria 1

Z tego co wiem, to chromowane zderzaki występowały tylko w wersji Lido, w pozostałych były czarne. Nakładki na nosek pod zderzakiem pojawiły się pod koniec serii pierwszej ale nie wiem, czy były we wszystkich wersjach, czy tylko w Serie Speciale i Lido.

Nie jestem pewien o co Ci chodzi z tym plastikiem na dźwignie. Jeśli masz na myśli plastikowe nakładki na dźwignie, to były we wszystkich X 1/9.

Mam nadzieję, że choć trochę pomogłem.

Pozdrawiam i gratuluję zakupu.

Lechu

Offline

 

#3 2020-03-09 14:37:07

lukaa
Użytkownik

Re: zderzaki seria 1

Chodziło mi czy na dźwignie (nie rączkę) przychodzi maskownica. Znalazłem że chyba tylko dywan jest przecięty i oblamowany dermą.
https://naforum.zapodaj.net/ae68ad829ccc.jpg.html

Offline

 

#4 2020-03-10 00:09:35

Lechu
Użytkownik

Re: zderzaki seria 1

Teraz rozumiem.

W najstarszych autach z serii pierwszej dźwignie hamulca ręcznego były "gołe" i wystawały z rozcięcia w dywanie, tak jak piszesz. W nich podstawa dźwigni zmiany biegów była osłonięta gumowym mieszkiem. Jeśli zdjęcie, które zapodałeś jest z Twojego auta, to sądząc po fotelach, jest to tzw. Serie Speciale. One miały osłony dźwigni hamulca i zmiany biegów wykonane z imitacji skóry w jednakowym kolorze. Czyli, jeśli ta osłona na dźwigni zmiany biegów jest oryginalna, to w podobnym kolorze powinna być osłona dźwigni hamulca, sięgająca do plastikowej rączki. Maskownicy raczej nie było, a dolna część osłony była w rozcięciu pod dywanem. Przynajmniej tak to wyglądało w samochodach, które widziałem. Jeśli ktoś wie coś więcej, to proszę o uzupełnienie lub korektę.

Ostatnio edytowany przez Lechu (2020-03-10 00:17:24)

Offline

 

#5 2020-03-10 12:36:05

lukaa
Użytkownik

Re: zderzaki seria 1

Witam!
Dzięki za informację. Ten ze zdjęcia nie jest mój , wystawiony jest na mobile. Ma takie same siedzenia jak mój i jest z tego samego roku. U mnie nie ma wykładziny i paru detali. Poza tym jest kompletny i bez widocznego tunningu.

Offline

 

#6 2020-03-11 08:37:54

Lechu
Użytkownik

Re: zderzaki seria 1

Były też z nakładkami ale nie wiem, co to za wersja, być może amerykańska:
https://carinteriors-tumblr-com.cdn.amp … ertone/amp

Offline

 

#7 2020-03-11 13:45:09

lukaa
Użytkownik

Re: zderzaki seria 1

Tak to na pewno USA, U mnie i w tych które widziałem w necie dźwignia ssania jest tak jak była w maluchu palonym dźwignią.
Znalazłem nawet katalog z dodatkami do Xsa z epoki:
https://www.flickr.com/photos/91591049@ … ateposted/

Z tabliczki wynika że oryginalny kolor był 470 niebieski metalik (taki też jest w zakamarkach) - wynika z tego że była to wersja specjale z 77r.

Ostatnio edytowany przez lukaa (2020-03-11 21:56:22)

Offline

 

Stopka forum

Powered by PunBB
Host by: Hosting
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson



Założ : stronę za darmo