trzeba bylo budowlany element zaslonic wlasnej produkcji progiem
Offline
Witam widze , że kolega trochę zaszalał. Wszystko da się może jakoś zrozumieć z wyjątkiem lambo doors i proby zamontowania lamp od porsche. Pokazałeś miejsce gdzie zamontowales intercooler a tam widać jak szaleje rudy.
Może lepiej najpierw zrobić dokładny remont karoserii a w następnym etapie modyfikacje.
Trzymam kciuki i jestem ciekawy jaka będzie sztywność karoserii.
Offline
intercooler był mierzony przed piaskowaniem nadwozia, a jak chodzi o lambo doors to myślę ze jestem pionierem
Offline
Zaspokoiles moja ciekawość.Teraz tylko czekac na kolejne relacje.
Myslales o solidnej klatce żeby go bardziej usztywnić?
Offline
A tutaj już buda w podkładzie czeka na docelowy lakier ale jest dużo pomysłów co do końcowego efektu.
Offline
tak myślę nad cameleonem może czerwonym chromem albo lakier zmieniający kolor pod wpływem temperatury
Offline
Musisz uwazac żeby nie przekombinowac.Daj jeszcze jakies zdjęcia.
Offline
Pierwsze kompleksowe lakierowanie jeszcze w oryginalnej wersji, wybór padł na czerwień ferrari. Ale jednak oryginalnych fiatów jest sporo wiec wybór padł na wersje DALLARA jednak będzie to coś rzadko spotykanego.
Offline
a jak chodzi o lampy z porsche to zalegają mi na półce i tylko tak dla jaj zrobiłem foto
Offline
Na codzień mieszkam w Wiedniu, a w polsce w Nowym Sączu
Ostatnio edytowany przez jugol (2015-02-10 06:31:56)
Offline
To dobrze,ze to był tylko zart.
Może masz w zapasie lub nie potrzebujesz scianki tez z tylnego bagażnika(ta przykrecana blacha)?
Offline
jak będę w polsce to zrobię fotki i zobaczę w zapasach magazynowych bo chyba ta druga tez mam co jest bez wlotu
Offline
Nie zwracaj na to uwagi, to ma się glownie tobie podobać a nie innym.
Offline