Mam taka sprawę.Szukam osoby która mieszka w Lublinie.Wyjasniam o co mi chodzi mianowicie kupuje silnik od Uno turbo ale nie mam możliwości go nawet sprawdzić bo jestem z Gdanska.Zatem potrzebowałbym pomocy.Sprawa jest dosyć pilna.Moj tel. 514-341-861.
Offline
Szczerze to nie wiem po co jest to forum.
Offline
Odezwij się na unoturbo.pl albo na fejsie w grupie Fiat Uno Turbo i Punto GT.
Offline
Kupuje wlasnie silnik od uno turbo.Sprzedajacy mieszka w Lublinie i zalezalo mi żeby sprawdzić ten silnik przed zakupem.Jestem z Gdansk i nie mam możliwości żeby tam pojechać.Teraz już trochę po fakcie bo już go kupiłem trochę w ciemno i jutro ma być u mnie.Dzieki za odpowiedz.
Offline
I jak ten silnik? Dobrze się sprawuje? Zamontowałeś już?
Offline
Zakup to dopiero początek.Teraz czeka mnie remont czyli nowe tloki szlif bloku,pewnie tez walu,niewiadomo jak z glowica.Do tego potrzebuje jeszcze wizaki elektrycznej do tego silnika,intercoolera,chlodnicy oleju i pewnie jeszcze jakiś innych drobiazgow.
Offline
Czesc wojtasgd.
Jesli chodzi o osprzet to najprosciej bedzie kupic customowy IC, chlodnice oleju itd. Czesci beda nowe, bardziej wydajne od seryjnego osprzetu UT i dostepne za przyzwoite pieniadze.
Wiazke elektryczna warto zbudowac od podstaw, zeby uniknac elektrycznych gremlinow zyjacych w 30-letnich, wloskich kablach. Najlepiej wiazke od razu skonfigurowac pod programowalny ECU (e.g. Ecumaster). Budowanie swapa na seryjnym kompie z UT i na seryjnym osprzecie to slepa uliczka. Auto jezdzic bedzie, ale niespecjalnie dobrze.
Offline
Dzieki ant ale problem polega na tym,ze jestem zielony jeśli o to chodzi.Myslalem może żeby zaadoptować ostrzet razem z wiazka od punto 1.6 mpi.W innym razie jak to zrobić bo na pewno będę potrzebne odpowiednie kostki do sterownika silnika,przeplywomierza i pozostale.
Offline
Kojena sprawa to tloki.Szukam raczej takich oryginalnych ,najlepiej nadwymiarowych.Oczywiscie tez panewki.
Offline
Ant jeszcze jedno sprawa.Zastanawiam się czy da rade do tego silnika Uno 1.3 turbo zalozyc wal i korby z Punto 1.6.Niewiem czy w Uno turbo wal i tloki były kute czy nie.Oba silniki bazuja na tym samym bloku.
Offline
Wojtas o takie sprawy chyba lepiej pytac na forum Uno Turbo i Punto GT.
A tłoki,wał i korby w UT były kute.
Offline
Dzieki Herbert,zatem pomysl spalil na panewce.Wiem nawet się tam zarejestrowalem i powinienem dostac link potwierdzający moja tozsamosc na maila.Jednak poki co cisza.
Offline